2016. aug 16.

A babád szótára - a 15 legfontosabb szó 1 év alatt

írta: Al
A babád szótára - a 15 legfontosabb szó 1 év alatt

newborn-hat.jpg

Megszülettem, és ezzel a világ örökre megváltozott... Gyertek, beavatlak titeket a világomba! Íme, a 15 legfontosabb szó a számomra...

BABA- Ez én vagyok. A legfontosabb személy a világon.

ANYA- Ő a menedzserem.

CICI- Anya legfontosabb réssze. Kaja, játék, kispárna, lelkisegély egyszerre. Kettő is van belőle, biztos ami biztos.

TEJ- A kajám. Ennél jobbat még nem találtak ki. 

KAKI- Ezt csinálom a tejből. Nagy munka, és mindig nagyon büszke vagyok rá, mikor végre sikerül...

PISI- Ez a másik, amit a tejből csinálok. Legjobban a fürdővízben szeretem, de legalább a pelenka ne legyen rajtam, amikor elengedem.

szuletestol_szuletesnapig.jpg

ALVÁS- Ezt csinálom, amikor nagyon elfáradok. De mivel sok a dolgom, igyekszem nem túlzásba vinni.

ORDÍTÁS - Ezt művelem hivatásszerűen, amikor nem a fent említettekkel foglalkozom.

PELENKA-. Ebben fülled a fenekem egész nap. Ha nem sikerül jól taktikáznom, ide kerül a KAKI meg a PISI is. A nap egyik legszebb része, mikor végre leveszik rólam.

miert_sir_a_baba.jpg

FÜRCSI- Mikor végre levettem a pelenkát, megyek a fürcsibe. Csúszkálok APA vagy ANYA kezében, fröcskölök, pisilek kicsit, iszom rá egyet, aztán megyek törölközni. Ha olyan kedvem van, végigORDÍTOM a FÜRCSIT, de ha azt nem is, a törölközést már biztosan.

BÉBIÉTEL- Nem értem, miért, de időnként ezt adják TEJ helyett. Nem mondom, nem rossz, de eszméletlen, mit művel az emésztésemmel... Viszont könyörgöm, miért nem lehet kézzel enni?!

APA- Ellenség. Anya mellett akar aludni, sőt, időnként beszélgetni is akar vele. Naná, hogy nem hagyom. Jó, néhány dologra használható: tud vicces dolgokat, és hosszabb ideig tud cipelni, mint ANYA. A legnagyobb baj vele, hogy nincs CICIJE.

baba_teszt_konyv.jpg

DOKTORNÉNI- Az igazi ellenség. Amikor ANYA meg APA valamiért nagyon megharagszik, elvisznek hozzá, hogy tapogasson, és belémbökjön ilyen vékony tűket. Tiszta horror! (És az a bizarr, hogy közben van neki CICIJE!!! Dehát kinek jutna eszébe pont őt...?)

NAGYMAMI- Mindig közel dugja a fejét, ez kicsit ijesztő. Viszont van neki CICIJE. De még nem sikerült kideríteni, van-e benne TEJ? Ha bekapcsolom, órákon át ilyen érdekes hangokat ad ki. De kikapcsolni nem tudom.

ZENÉLŐS JÁTÉK- Ha bekapcsolom, órákon át érdekes hangokat ad ki, mint a NAGYMAMI. És ezt ki is tudom kapcsolni.  Csak időnként nem tudom, hogy hova is tettem... APÁra gyanakszom, elvégre ő az ellenség...

 

Szólj hozzá